Pages

bila jemariku menari...

....

Tuesday, March 30, 2010

Dahaga Ilmu

hmm..

saya sangat asyik melayari blog-blog yang ada di internet ni. terasa diri sangat kerdil kerana melihat rekabentuk serta rekacorak blog orang lain yang sangat canggih dan hebat-hebat belaka. terasa seeronok membaca setiap catitan di situ .. kadang-kadang tanpa disedari saya tersenyum sendirian.

saya sangat berharap agar sahabat lama saya; fiza masih sudi memberi tunjuk ajar bagi saya mencanggihkan lagi blog saya ini.. dan sesiapa sahaja yang telah lama melibatkan diri dalam arena blog ni supaya memberikan pandangan yang positif, cadangan dan buah fikiran untuk saya berkongsi ilmu tentang blog .. haha...kelihatan seperti saya ini langsung tidak tahu..tetapi kalau tidak mahu bertanya atau malu bertanya, sudah tentu sampai bila pun saya tidak akan pandai ! betul tak?


:)

2 comments:

  1. buleh jer.. nanti aku bg ko link utk cari template2 baru.. kasi cun sikit blog ko nihh :)percubaan yg bagus!

    ReplyDelete